Jom singgah ke Gunung Lang..

By Nabilah Liyana on 7:52 PM

Filed Under:


Assalamualaikum..
jom cuti2 satu Malaysia...
destinasi pilihan kali nie ialah Gunung Lang..
korang taw x Gunung Lang ni kat mana??
ok...tempat ni dekat Ipoh
Gunung Lang ni istimewa sebab cantik untuk bergambar..
kalau ada blogger2 yang nak kawen n nak bt outdoor photoshoot boleh la buat kat Gunung Lang..

Minggu lepas Lia ada pergi Gunung Lang dengan romate..
Jom tengok gambar2 cantik romate Lia


Tiket utk menyeberangi tasik..



Ikan di tepi tasik..sangat banyak dan besar...



Iklan sebentar..hehe



Muka xsabar naik bot..haha



Atas bot...senyum2...hehe


Moh le ke Gunung Lang...hehe



Sawadikap..haha



Banyak rumah2 tradisional kat sini...



 Iklan nuffnag sebentar...hehe



My lovely rumet....



Santek kan?? haha



suka berposing kawan2 Lia ni..



Da sampai pun....nampak x seberang sana 2 la tempat2 cantik



Air terjun buatan...



Yang ni tertinggal cowang..hehe



sengeh2 je semuanya...;)



Nak p mana 2??



My frens: dr kiri Meera, Juwita, Dayah, Solehah n Lia..



Kanak2 ribena..haha



Jangan sampai jatuh tangga 2..



eh ada burung unta jgak..pndai burung 2 posing kan..hehe



Kepala dinasor pun ada..jgn terkejut taw!



Sukanya dia...haha..nak jd superwomen ke cik adik?



bila bot nak datang ambik ni??




Moh balik...



haaa...mcm mana??
cantik kan tempat ni..
banyak lg gambar cantik2 tp xsempat ambil sebab hari dah hujan so kena balik awal...
jemput2 la datang ke Gunung Lang Ipoh..
tempat ni dibuka dr pagi hingga pkul 6.30 ptg..
.::Cuti-cuti Malaysia::.